luni, 24 august 2009

Fetiţă de 11 ani, victima unui obsedat sexual - Sergiu RUSU, Monitorul de Suceava

Procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Câmpulung Moldovenesc au început, ieri, la propunerea Poliţiei, urmărirea penală împotriva unui bărbat în vârstă de 62 de ani, din localitate, acuzat că a ademenit-o de mai multe ori în casa sa pe fetiţa în vârstă de 11 ani a unor vecini şi a determinat-o pe aceasta la tot felul de perversiuni sexuale.
Şocanta poveste, care durează de mai multă vreme, a ieşit recent la iveală, după ce minora i s-a destăinuit unei prietene, colegă de clasă, iar aceasta din urmă i-a spus dirigintei. În cele din urmă, despre experienţele fiicei ei cu vecinul în vârstă de 62 de ani a aflat şi mama minorei, care s-a dus glonţ la Poliţie şi a povestit tot ceea ce i se întâmplase.
În momentul în care a venit la Poliţia Câmpulung Moldovenesc, femeia nu ştia decât că pe data de 25 ianuarie 2008, în timp ce fiica sa se întorcea de la şcoală, vecinul Cornel Timu-Mândrilă a oprit-o în faţa casei sale şi i-a arătat organul sexual.
Concluziile cercetărilor poliţiştilor câmpulungeni aveau să o şocheze pe mama minorei, care a aflat cum fiica ei era pusă să se dezbrace şi să-i satisfacă vecinului fanteziile sexuale.
A recunoscut în faţa poliţiştilor
Judiciariştii Poliţiei Câmpulung Moldovenesc au demarat imediat cercetările în acest caz, descoperind că lucrurile sunt mult mai încurcate decât păreau iniţial.
Poliţiştii au aflat că fetiţa a fost de mai multe ori în casa lui Cornel Timu-Mândrilă şi că, nu o dată, bărbatul a mimat cu minora actul sexual.
Deşi în primă fază a negat că ar avea vreo legătură cu fetiţa vecinilor săi, adus la sediul Poliţiei, Cornel Timu-Mândrilă a recunoscut totul. El le-a mărturisit poliţiştilor că a pus-o pe minoră să se dezbrace şi i-a făcut fetiţei sex oral. Sexagenarul a povestit şi cum a simulat actul sexual. De altfel, medicii legişti care au consultat-o pe fetiţă au stabilit că aceasta este virgină.

„Se leagă de fetiţa mea de când ea avea 9 ani...”
Mama fetiţei abuzate vorbeşte cu greu despre ce i s-a întâmplat copilului ei. „E un copil de 11 ani, cum poate să-i facă aşa ceva. Fetiţa mea a suferit o traumă şi trebuie să o duc la psiholog acum, pentru a nu rămâne marcată pe viaţă”, e revoltată femeia. Ea spune că a observat că vecinul ei încerca să se împrietenească cu fiica ei, oferindu-i în mai multe rânduri dulciuri sau sume de bani.
„Anul trecut, prin vară, soţul meu l-a zgâlţâit de câteva ori şi i-a pus în vedere să nu se mai lege de copil cu fel de fel de prostii. Să nu-i dea dulciuri, că-i dăm noi, sau bani.... Nici nu mă gândeam că el deja abuzase de copilul meu...”, îşi pune femeia mâinile în cap.
Femeia spune că fiicei ei i-a fost ruşine să-i povestească experienţele la care o supunea vecinul şi aşa s-a ajuns ca minora să fie abuzată în repetate rânduri.
Că s-a întâmplat de două, de cinci ori... nu am de unde să ştiu. Cert e că el se tot leagă de fetiţa mea de când ea avea nouă ani... Un asemenea specimen nu poate sta în libertate”, e indignată mama minorei.
„Nenea Cornel, n-ai un măr?”
Cornel Timu-Mândrilă locuieşte singur într-o casă aflată la aproximativ 100 de metri de locuinţa părinţilor fetiţei în vârstă de 11 ani. Vecinii spun că bărbatul are două fiice care, însă, nu mai locuiesc acolo de mai mulţi ani. Sexagenarul este căsătorit, însă soţia acestuia este plecată de aproape patru ani, la muncă, în Italia. „Avem doar relaţii telefonice... iubire prin corespondenţă”, explică el.
Îşi recunoaşte acuzaţiile şi în faţa reporterilor Monitorului de Suceava, însă lasă să se înţeleagă că şi fetiţa a avut partea ei de vină.
„N-am agăţat-o eu. Ea tot venea pe la mine, se juca pe telefon, se uita la televizor. Nenea Cornel, n-ai un măr, n-ai o ciocolată? Mie îmi făcea plăcere să aud o voce în afară de televizorul ăla”, încearcă să explice bărbatul.

Cercetat pentru corupţie sexuală

Cornel Timu-Mândrilă susţine că nu a spus totul la Poliţie, preferând să ia toată vina pe el. „Eu la Poliţie am declarat ce am făcut eu, nu ce a făcut ea...”, continuă bărbatul. Sexagenarul explică că nu a obligat-o pe minoră să se dezbrace şi a avut consimţământul acesteia.
Ba mai mult, el ne-a prezentat şi două bileţele, prin care susţinea că minora i-ar fi făcut avansuri sexuale. Poliţiştii au comparat totuşi scrisul fetiţei din declaraţia dată la Poliţie cu cel de pe aşa-zisele bileţele, concluzionând că nu este acelaşi.
Cornel Timu-Mândrilă va da cu subsemnatul în faţa procurorilor sub acuzaţia de corupţie sexuală.
Îs ditamai moşneagul şi am făcut prostia...”, se resemna la plecare bărbatul.

Notă: Întrucât fotografiile au fost făcute în casa lui Cornel Timu-Mândrilă, fără a-i cere acestuia acordul, am hotărât să le publicăm în această formă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu